Vi har sparat dina val. Så hanterar du cookies
Kundcenter – kontakta oss på telefon
- Personlig service på telefon
- Vi har öppet mån-tor: 08-18, fre 08-17.
Så gör du för att kunna ringa och prata med oss
För att kunna ringa oss behöver du aktivera vår telefontjänst. Det gör du enklast i internetbanken.
Du som har internetbanken
Du som saknar internetbanken
Skaffa både internetbanken och telefontjänsten med hjälp av Mobilt BankID.
Aktivera telefontjänsten på ett bankkontor
Är du företagskund?
Välkommen att ringa
Har du glömt din kod?
När du ringer oss behöver du identifiera dig för att vi ska kunna hjälpa dig. Detta kan du göra på två sätt:
- Mobilt BankID. Skaffa Mobilt BankID
- PIN-kod. Logga in och skapa ny PIN-kod för att ringa
Vanliga tjänster i självbetjäningen
Vanliga tjänster i självbetjäningen är att kolla saldo, göra överföringar och ladda kontantkortet till mobilen. Välj att gå direkt till den tjänst du är intresserad av genom att trycka:
- 10# Tillgängligt belopp (inklusive eventuell kontokredit)
- 12# Senaste transaktioner
- 16# För belopp till konto, ej bokförda (pengar på väg till kontot)
- 20# Överföring mellan egna och gemensamma konton
- 20# Överföring till annans konto inom banken*
- 73# Ladda kontantkort till mobiltelefon*
*Särskild anslutning krävs. Ring 0176-770 00 välj 3# för att ansluta dig.
Vanliga frågor och svar
Inte kund?
Är du inte kund hos oss ännu, men vill bli det? Eller har du andra frågor till exempel hur du anmäler konto till kontoregistret, om utbetalningsavier, dödsbo eller något annat?